mspbloggentilldig

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Två tjejer <3

Av Tea 1 - 17 juli 2011 11:42

Hej!

detta e amicool  hon kommer sluta om hon inte får presenter  ....  ge presenter till henne .... :'(

    detta e en tjejer som ville vara med på bloggen ... 


lite kort kanske...  men då avslutar vi detta inlägg med  en låt xD

 den äger xD  men ni kan spola fram lite så kommer låten xD   :P   ses

fast... den kanske ser lite bläig ut men...jah.....  låten e bara bra xD

ok nu säger jag ses..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tea 1 - 17 september 2011 19:51

Sorry Att Jah Inte har Bloggat På 1-4 Månader :s  Men Har inte Haft Tid Sorry ses     //      ♥           ♥♥ ...

Av Tea 1 - 19 augusti 2011 11:17

se på dom :O              xD    har gjort dom alal själv ^^ xD   ska äta glass nu ;)  så hej då //Tea  1 p.s Kommentera Mina Bilder !! ;) ...

Av Tea 1 - 19 augusti 2011 10:24


kolla jah är avstängd ... för att jah skickade ett kedje mail :s  :(( som va az läskigt :s      de va ett jätte läskigt kedje mail så va ska man göra? o.o fast jah (I)  jah får ju till baka den i dag min söta Tea  1 (I)  Tack Till dom som ...

Av Tea 1 - 10 augusti 2011 08:32

Titta xD denna har jag gjort<3 ;)      Fråga not hur jag gjorde.. vet knappt själv :8  jah jah jag vet att den är bra xD       ...

Av Tea 1 - 3 augusti 2011 18:03

   ;D  Gillar Markoolio<3 va hans största fan när jag va liten<3 xD :D ...

Presentation


Välkommen till min blogg, detta kmr handla om mitt liv på msp! ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

om jag hadde på mig.. en strumpa på huvudet på din födelsedags Fest och jag tycket det va snyggt.. va skulle du säga då?
 så snygg du e xD
 em.. va ha du på dig?
 ;O snyggt kan jag få köpa det av dig?
 em.. du ska nog ta av dig strumpan....
 Du Skämmer Ut MIG!!
 e strumpan till mig..
 jah gillar inte sakan på ditt huvud...
 jag moste be dig att gå..
 Gud Va Snyggt!!
 Har du en strumpa till mig me?!!
 Jag Tjänner inte dig...
 He He.. Vem e du..?
 Vem F** e du.. och va gör du här!!?
 ee... du bjuden...
 snygg strumpa....
 Ge Strumpan Till Mig!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv Här♥


Ovido - Quiz & Flashcards