mspbloggentilldig

Alla inlägg under juli 2011

Av Tea 1 - 31 juli 2011 15:03



he he  om du e sur på non så gö som jag xD

Ha Ha :D 

stakare :D  han e rädd för starka tjejer ... nu kommer en bild på mig stark ;D

 

Titta så Stark jag e :D  God Hoppas Pappa Blir Stolt Över Mig

:O hoppas inte pawel80 ser detta.. han kommer ju få Tok Spel.. och drömma marddrömmer ;O   o.O  stakare xD


om jag ska göra om dig.. eller din kompis .. (På skämt :D)  säg bara till

och en sak till...


Kommentera ;D  :D   //Tea

Av Tea 1 - 31 juli 2011 13:37


-.-"

Tayortindra...

xD   Byt Frisyr då xD

     (gjort denna vidio själv)  

    

Av Tea 1 - 27 juli 2011 12:17

Jag Kommer Nog Spela Ganske Mycket På www.Moviestarplanet.com

Jah.. det e ganska kul ^^

men... ingen kan man ju prata med...

så det skulle vara jätte kul om ni ville börga spela  www.moviestarplanet.com

med mig Jag heter ... Tea  1  ( Två Mellen Rum Som Vanligt =)

nu ska jag visa en liten bild jag tog -.-

     ser ni va det står i min Prat Bubbla -.-"

Säger Bara Sanningen  

så Bli Vän Med Mig På....  www.moviestarplanet.com  ;)     

Vi ses Där



 Hm.. men det fins ju vissa som not fattar hur man gör det fins två sätt :)  nu ska ni få se

du går in på www.moviestarplanet.com

sen så kommer det upp ...

  ser ni var ni ska trycka? :O   jag har ringat in det ;D   där trycker du <3 

sen skapar du din gubbe.... eller så kanske du har en redan :D

ska jag säga det andra också :s  för liksom.. He He det Årkar jag inte :D

men du vet ju i alla fall ett sätt!!! så bli not sur <3!!!

de e not mitt fel att jag e tröttt :O!!! XO""!!!!

Skoja Bara :D  


Jah jah nu vet du det <3

// Tea

Av Tea 1 - 20 juli 2011 19:37

Denna låt moste du alltid tänka på <3 lova mig det <3


 Tänk På det!!! och..



Kommentera Tack ;D

Av Tea 1 - 19 juli 2011 19:30

en låt till dig rappizen  

:(  Du e det finaste jag vet 

Bara en fråga :'(  e jag värde full   

de e bara du som bryr dig om mig som en ricktig vän skulle göra :'(

Av Tea 1 - 17 juli 2011 11:42

Hej!

detta e amicool  hon kommer sluta om hon inte får presenter  ....  ge presenter till henne .... :'(

    detta e en tjejer som ville vara med på bloggen ... 


lite kort kanske...  men då avslutar vi detta inlägg med  en låt xD

 den äger xD  men ni kan spola fram lite så kommer låten xD   :P   ses

fast... den kanske ser lite bläig ut men...jah.....  låten e bara bra xD

ok nu säger jag ses..

Av Tea 1 - 17 juli 2011 11:06

Tack!

För att ni e så Jätte snälla :)

Ja som jag lovade .. dom som har gett auto dom får vara med på bloggen...

Och Här e Dom Sötisarana xD  

Jah... se Villken Snyggis xD  Ronja<33  va namnet xD 

Tack Ronja<33  E Tack Sam... 

och nästa e..

  Ja ..  Här e en Av Dom Gulligaste Tjejerna Som Fins Tammie♥♥♥

hon e ju bara så söt xD  Min Lilla  Sötis xD

jah jah..  nästa...

  em.... han vet jag inte va man ska säga om honom... :s

jah jah...  Han e ju i alla fall Söt Och snäll xD

..................................................
..................................................
....

och som jag lovade så den som gav först Blir Dagens MovieStar  och Här e Hon!!

Dagens Moviestar!

  xD  snygg va ...   Ja.. he he vsg!! :P


Ses Det va allt xD

Av Tea 1 - 16 juli 2011 22:55

azzå.. Tack ni som har gett auto :)

Som Jag Lovat Så Kommer Ni Med på Bloggen!!

Här e dom!!

     Jah..  Titta Villka Snyggingar xD

Så Coola så Snygg Så Snälla!     Ja de e Två Hjärte Vänner Tack Ska Ni Ha <3 

Ja jah.. Som Jag sa förut Som Jag lovade -.-"

här e Två Till...

 

Ja här e en kille.... inte för att vi stjänner varandra så bra.. men han e min vän .. och... han gav auto xD  så det va ju Gulligt xD

Men här Kommer Hon Alla Har Väntat på....

Min Lilla Syrra!!

efter lite Hårt Arbete så Fick jag en Auto av henne xD

Yes!... jah jah här e hon min lilla syrra!

    

aaa  jag vet :)  Hon e Skit Söt!! xD  Min Lilla Sötis Unge!!

Lill Gmn min <3


Ses Ses..

Presentation


Välkommen till min blogg, detta kmr handla om mitt liv på msp! ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

om jag hadde på mig.. en strumpa på huvudet på din födelsedags Fest och jag tycket det va snyggt.. va skulle du säga då?
 så snygg du e xD
 em.. va ha du på dig?
 ;O snyggt kan jag få köpa det av dig?
 em.. du ska nog ta av dig strumpan....
 Du Skämmer Ut MIG!!
 e strumpan till mig..
 jah gillar inte sakan på ditt huvud...
 jag moste be dig att gå..
 Gud Va Snyggt!!
 Har du en strumpa till mig me?!!
 Jag Tjänner inte dig...
 He He.. Vem e du..?
 Vem F** e du.. och va gör du här!!?
 ee... du bjuden...
 snygg strumpa....
 Ge Strumpan Till Mig!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv Här♥


Ovido - Quiz & Flashcards